Sunday, August 2, 2015

[REVIEW] Malish Aria ~ Testimoni

Assalamulaikum semua...
Hari ni saya nk share review saya menggunakan Breastpump Malish Aria ni...

Hari ni merupakan 1st day kerja slps 2 bulan lebih cuti bersalin...

Sebelum masuk kerja mmg dh try guna pam ni...tapi xreti sgt sbb xtgk manual (bajet pandai plak kan)...hahahha...
Lepas 2 kali guna br tgk manual dan mendapati pam Malish Aria ni sangat la BEST!!!

Berikut saya sertakan sekali gambar 'projek' saya di opis...
Tengah syok buat projek tu bos panggil plak tapi syukur dpt 10oz walaupon x sampai 20 minit sesi mengepam...

InsyaAllah nanti saya update blog saya dan tunjukkan cara-cara menggunakan Malish Aria ni.
Suka Pam ni sbb boleh ON menggunakan USB ke laptop.

Alhamdulillah...Rezeki Sabreena
Berguna jugak kain yang dibeli di Cameron Highlands ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...