Thursday, February 25, 2016

Contoh Soalan Treasure Hunt

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Haaaa...hari ni nak share lain dari yang lain sket.
Last week saya sempat join game 'mencari harta karun' aka Treasure Hunt.

Kat sini saya nak share soalan2 yang diberi. Dan Alhamdulillah group saya yang terdiri daripada Ayah saya, Ma saya, Saya dan Suami Saya mendapat no 3 dengan hadiah RM1000.
Ok la siapa nak bagi free kan RM1000.

Jika anda beminat untuk mengetahui jawapan kepada soalan2 ni, boleh wasap saya ye 0134807930.











3 comments:

  1. sya nk tnyer..soalan ni semuaa related dgn route yg kite perlu lalui ker..mcm seronok jeee treasure hunt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah...mmg soalan yg ditanya ni berkaitan dgn laluan tu je...dan agak tricky...hihi

      Delete
  2. Kalau nak minta tlg nanti blh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...