Tuesday, February 2, 2016

[REVIEW] Medela bergabung dengan Malish Aria

Hari ni rasa nak share sesuatu sikit. Saya memang suka adjust barang2 sendiri ala-ala MekGaiver..hahaha...

Saya ada beli breastpump Malish Aria, tapi teringin nak sumbat dengan corong Medela. Try la beli dalam eBay corong + botol Medela dalam harga RM100++. Dah sampai ape lagi, saya kerjakan la benda alah tu...

Boleh refer gambar2 di bawah ye.


Ni tiub asal Medela

Saya potong hujung dia utk match dengan sambungan Malish.

Jadi mcm ni lepas potong 1 hujung tiub Medela.

Sambungkan corong Medela dengan pam Malish.

Hasilnya. Belah kiri corong asal Malish Aria, kanan corong Medela tadi.
I am happy!!!




2 comments:

  1. Assalam sis..nak tanya biasa sis pakai suction level berapa ya..tuaian saya klu manual je lumayan..kalau pakai double pump plus plak dgn freemie x banyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmslm...biasa mula2 sy akan guna evel rendah dlu...takot kita pny breast terkejut..hehe...lps tu up kan pd level yg kita rase selesa...laras ikut kesesuaian la...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...