Tuesday, August 4, 2015
Jom Kurus Dan Sihat Dengan Shaklee
.
Jom nyah kolestrol raya dengan #OmegaGuard #Shaklee ni...
.
013.480.7930 Baiti Sabri (FB)
.
#SayaJualShaklee #ShakleeTerengganu #CodMarang #CodGongBadak#CodKualaTerengganu #SetKurusBajet
Sunday, August 2, 2015
[REVIEW] Malish Aria ~ Testimoni
InsyaAllah nanti saya update blog saya dan tunjukkan cara-cara menggunakan Malish Aria ni.
![]() |
| Suka Pam ni sbb boleh ON menggunakan USB ke laptop. |
![]() |
| Alhamdulillah...Rezeki Sabreena |
![]() |
| Berguna jugak kain yang dibeli di Cameron Highlands ni. |
Saturday, July 4, 2015
Program 3C dari Shaklee
● Cash
● Car
● Convention
Friday, July 3, 2015
Promosi Shaklee Julai 2015
Thursday, July 2, 2015
Breastpump Terpakai / Used breastpump utk dijual
Assalamualaikum...
Saya nak jual breastpump Malish Mini yg dibeli last week. Baru pakai 2 kali. Condition 10/10.
Nak jual sbb berkenan model baru😁😁😁
Pam ni kecik,ringan dan boleh guna power bank kalo xde sambungan elektrik.
PM saya /Wasap jika berminat 0134807930
#BreastPumpTerpakai #MalishMini
Sunday, June 21, 2015
Senarai MilkBooster yang boleh diamalkan
Assalamualaikum semua...
Di sini saya ingin kongsikan jenis2 makanan @ minuman yg boleh dijadikan milkbooster untuk ibu2 yg menyusukan. Senarai ini merupakan makanan milkbooster buat diri saya (mungkin berbeza kepada individu lain) yg saya cuba sepanjang menyusukan ke3-3 anak syurga saya.
1. Alfalfa Shaklee - Pada usia anak 6 bulan,susu badan saya mulai drop sgt. Perasaan mmg sedih dan kecewa kerana anak belum berusia setahun utk meneruskan penyusuan ekslusif. Kebetulan masa tu saya terjumpa di wall ex-skulmate yg mengatakan dia hanya mengambil alfalfa sbg milkbooster nya. Saya pun order dgn dia 2 botol alfalfa. Blk kerja terus telan 5 biji alfalfa dan Alhamdulillah lps 10 minit breast tiba2 rasa mengembang & membengkak dgn jayanya. Akibatnya, saya sendiri telah menjadi ahli Shaklee utk mendapatkan alfalfa dfn harga ahli.
2. Kopi Radix - Kopi ini merupakan minuman yg saya cuba semasa di dalam pantang lg. Memang hasilnya juga tidak mengecewakan saya. Susu memancut seperti air paip.
3. Sayur Peria - Namanya pun dah pahit tp tidak sepahit hasilnya. Breast cpt membengkak slps makan sayur peria goreng yg digoreng olek Mak.
4. Kurma - Selain memberikan tenaga kepada ibu2, kurma juga merupakan milkbooster yg menstabilkn pengeluaran susu ibu secara konsisten. Kesannya mungkin tidak seperti milkbooster2 spt di atas tetapi memberikan kesan baik dlm jangka masa yg panjang.
5. Durian - Sesetengah ibu tidak berani makan durian ketika menyusukan bayi tetapi sy mencubanya dan hasilnya sgt mengujakan. Baby pun ok,kenyang dpt susu perisa durian. Tapi awas,jika bayi dan anda kepanasan, sila berhenti menjadikan durian sbg milkbooster anda.
Ok, entry ini akan saya update dari masa ke semasa jika eksperimen milkbooster bertambah. Dan saya ingatkan lagi sekali, milkbooster2 yg dinyatakan di atas mungkin tidak sesuai utk semua golongan ibu2 di luar sana.
Saya Pengedar Sah Shaklee Anda,
Baiti 013.480.7930
#SayaJualShaklee #ShakleeTerengganu #CodKualaTerengganu #CodMarang #CodGongBadak
Tuesday, June 9, 2015
Cadangan Set Bersalin/Berpantang Shaklee
Kenapa??? Kerana....
♡ Melancarkan sistem pencernaan/tidak sembelit...
♡ Tenaga yang cukup utk diri sendiri dan bayi



