Sunday, August 2, 2015

[REVIEW] Malish Aria ~ Testimoni

Assalamulaikum semua...
Hari ni saya nk share review saya menggunakan Breastpump Malish Aria ni...

Hari ni merupakan 1st day kerja slps 2 bulan lebih cuti bersalin...

Sebelum masuk kerja mmg dh try guna pam ni...tapi xreti sgt sbb xtgk manual (bajet pandai plak kan)...hahahha...
Lepas 2 kali guna br tgk manual dan mendapati pam Malish Aria ni sangat la BEST!!!

Berikut saya sertakan sekali gambar 'projek' saya di opis...
Tengah syok buat projek tu bos panggil plak tapi syukur dpt 10oz walaupon x sampai 20 minit sesi mengepam...

InsyaAllah nanti saya update blog saya dan tunjukkan cara-cara menggunakan Malish Aria ni.
Suka Pam ni sbb boleh ON menggunakan USB ke laptop.

Alhamdulillah...Rezeki Sabreena
Berguna jugak kain yang dibeli di Cameron Highlands ni.

Saturday, July 4, 2015

Program 3C dari Shaklee

Assalamualaikum...
Hari ini semangat nak bercerita tentang kelebihan2 yang anda dapat jika menjadi Ahli Shaklee iaitu:

Program 3C dari Shaklee
● Cash
● Car
● Convention

CASH mmg tiap2 bulan automatik SID akan dapat (bonus) jika mendaoat point @ UV yg dikumpul sekurang2nya 150 UV. Mudah kan?

CAR plak bermaksud car bonus. Untuk mendapat car bonus ni, SID perlulah mendaoat title Supervisor dan ke atas dahulu. Kalau tak nak beli kereta dgn car bonus ni boleh ke? Boleh sgt... bonus ni kita boleh gunakan utk diberi pd insan tersayang atau utk apa2 kegunaan sekali pun.

CONVENTION pula ditawarkan oleh Shaklee juga kepada Supervisor dan ke atas pada setiap tahun dengan syarat2 tertentu.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut tentang tawaran hebat ini!!!
Baiti 013.4807930 

Friday, July 3, 2015

Promosi Shaklee Julai 2015

Selamat datang Julai yang HEBAT!!!
Saya suka bulan Julai kerana banyak peristiwa2 manis berlaku di bulan ini.
Promosi bulan ini juga sangat manis bg saya.
Dapatkan bekalan supplimen terbaik anda dari saya beserta konsultansi secara PERCUMA!!!
013.4807930 Baiti
#SayaJualShaklee #SayaGunaShaklee #ShakleeTerengganu

Thursday, July 2, 2015

Breastpump Terpakai / Used breastpump utk dijual

Assalamualaikum...

Saya nak jual breastpump Malish Mini yg dibeli last week. Baru pakai 2 kali. Condition 10/10.

Nak jual sbb berkenan model baru😁😁😁

Pam ni kecik,ringan dan boleh guna power bank kalo xde sambungan elektrik.

PM saya /Wasap jika berminat 0134807930

#BreastPumpTerpakai #MalishMini

Sunday, June 21, 2015

Senarai MilkBooster yang boleh diamalkan

Assalamualaikum semua...
Di sini saya ingin kongsikan jenis2 makanan @ minuman yg boleh dijadikan milkbooster untuk ibu2 yg menyusukan. Senarai ini merupakan makanan milkbooster buat diri saya (mungkin berbeza kepada individu lain) yg saya cuba sepanjang menyusukan ke3-3 anak syurga saya.

1. Alfalfa Shaklee - Pada usia anak 6 bulan,susu badan saya mulai drop sgt. Perasaan mmg sedih dan kecewa kerana anak belum berusia setahun utk meneruskan penyusuan ekslusif. Kebetulan masa tu saya terjumpa di wall ex-skulmate yg mengatakan dia hanya mengambil alfalfa sbg milkbooster nya. Saya pun order dgn dia 2 botol alfalfa. Blk kerja terus telan 5 biji alfalfa dan Alhamdulillah lps 10 minit breast tiba2 rasa mengembang & membengkak dgn jayanya. Akibatnya, saya sendiri telah menjadi ahli Shaklee utk mendapatkan alfalfa dfn harga ahli.

2. Kopi Radix - Kopi ini merupakan minuman yg saya cuba semasa di dalam pantang lg. Memang hasilnya juga tidak mengecewakan saya. Susu memancut seperti air paip.

3. Sayur Peria - Namanya pun dah pahit tp tidak sepahit hasilnya. Breast cpt membengkak slps makan sayur peria goreng yg digoreng olek Mak.

4. Kurma - Selain memberikan tenaga kepada ibu2, kurma juga merupakan milkbooster yg menstabilkn pengeluaran susu ibu secara konsisten. Kesannya mungkin tidak seperti milkbooster2 spt di atas tetapi memberikan kesan baik dlm jangka masa yg panjang.

5. Durian - Sesetengah ibu tidak berani makan durian ketika menyusukan bayi tetapi sy mencubanya dan hasilnya sgt mengujakan. Baby pun ok,kenyang dpt susu perisa durian. Tapi awas,jika bayi dan  anda kepanasan, sila berhenti menjadikan durian sbg milkbooster anda.

Ok, entry ini akan saya update dari masa ke semasa jika eksperimen milkbooster bertambah. Dan saya ingatkan lagi sekali, milkbooster2 yg dinyatakan di atas mungkin tidak sesuai utk semua golongan ibu2 di luar sana.

Saya Pengedar Sah Shaklee Anda,
Baiti 013.480.7930
#SayaJualShaklee #ShakleeTerengganu #CodKualaTerengganu #CodMarang #CodGongBadak

Tuesday, June 9, 2015

Cadangan Set Bersalin/Berpantang Shaklee

Patut la ramai yg pilih Set Berpantang Shaklee ni selepas bersalin... Memang berbeza dgn berpantang sebelum2 ni...
Kenapa??? Kerana....
♡ Luka jahitan cepat baik...
♡ Melancarkan sistem pencernaan/tidak sembelit...
♡ Tenaga yang cukup utk diri sendiri dan bayi
#SayaJualShaklee #BerpantangDenganShaklee #SetBersalinShaklee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...