Monday, March 14, 2016

Sarapan Paling WIN Bagi Mamacikbal =)

Assalamualaikum...
Hari Rabu baru ni saya ditugaskan untuk hadir ke mesyuarat di Kelantan.
Alang2, saya plan apa yang patut dibuat di Kelantan nanti.

Plan pertama saya, saya nak round di Wakaf Che Yeh sepuas hati saya. Okeh memang best beli belah di situ...Sampai tak sedar rupanya saya dh lenguh2 kaki sebab berjalan dari pukul 8 lebih sampai la pukul 11.45 malam.

Meeting saya adalah pada pukul 9.30 pagi hari Khamis, bgn tido je kami gerak nak sarapan di Kopitiam Kita pada pukul 7 pagi. Ya Allah sedapnye roti titab kat kedai tu. Saya nasihatkan pada mereka yang xpernah merasa roti tu, tolong la rasa kat situ. 1st time saya makan pun dh jatuh cinta tau...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...