Wednesday, October 14, 2015

Bimbang lapar ketika berpuasa & menyusu bayi ?

Anda ingin berpuasa tapi menyusukan bayi?
Anda risau lapar ketika berpuasa?

Jangan risau, saya boleh tolong anda atasi masalah ini.

Saya juga seorang ibu yang masih menyusukan bayi. Saya bekerja dan ingin menggantikan puasa selama 20 hari (tinggal kerana berpantang).

Saya cuba bersahur dengan makanan Shaklee dan juga makanan sunnah iaitu buah kurma. Hasilnya saya langsung tidak berasa penat berpuasa walaupun saya melakukan sesi  mengepam sebanyak 3 kali di pejabat. Perasaan lapar pulak dekat nak berbuka baru terasa.

Apa yang saya makan ketika bersahur?
ESP+Cinch Shake Coffe Latte
B-complex
Vitalea
Vitamin C
Kurma

Alhamdulillah...semua dengan izin Allah jua.

Anda pun boleh cuba nanti ye.
0134807930 Baiti
#ShakleeTerengganu #Shaklee #SayaJualShaklee #SetBersahurShaklee #SetMenyusuShaklee #CodShakleeTerengganu #CodShakleeKualaTerengganu #CodShakleeGongBadak #CodShakleeMarang

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...